شمارش جمعیت از طریق دیوارها ، با WiFi

.

.

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :

» خرداد 1399
» ارديبهشت 1399

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
شمارش جمعیت از طریق دیوارها ، با WiFi
نویسنده vacumblupom@gmail.com تاریخ ارسال سه شنبه 20 خرداد 1399 در ساعت 18:9

محققان در آزمایشگاه استاد یاسامین مستوفی دانشگاه یاس سانتا باربارا اولین تظاهرات تعداد جمعیت را از طریق دیوارها با استفاده از تنها سیگنالهای ارتباطی روزمره مانند WiFi انجام داده اند. این تکنیک که تنها به یک فرستنده و گیرنده بی سیم در خارج از محدوده مورد علاقه نیاز دارد ، می تواند برنامه های مختلفی از جمله مدیریت انرژی هوشمند ، برنامه ریزی برای تجارت خرد و امنیت را داشته باشد.


مستوفی ، استاد مهندسی برق و کامپیوتر در UC سانتا باربارا گفت: "رویکرد پیشنهادی ما امکان تخمین تعداد افراد داخل یک اتاق را از خارج ممکن می کند." "این رویکرد فقط از اندازه گیری های WiFi RSSI استفاده می کند و برای حمل وسیله ای به مردم متکی نیست."

روش پیشنهادی و نتایج تجربی در کنفرانس بین المللی سنجش ، ارتباط و شبکه در کنفرانس بین المللی IEEE 2018 IEEE 2018 ارائه شد (SECON)

در آزمایشات تیم ، یک فرستنده WiFi و یک گیرنده WiFi در پشت دیوارها قرار دارند ، در خارج از اتاقی که تعدادی از افراد در آن حضور دارند. اتاق می تواند بسیار شلوغ باشد به عنوان 20 نفر با یکدیگر zigzagging می کنند. فرستنده یک سیگنال بی سیم می فرستد که قدرت سیگنال دریافتی آن (RSSI) توسط گیرنده اندازه گیری می شود. با استفاده از تنها اندازه گیری های قدرت سیگنال دریافت شده ، گیرنده تخمین می زند که تعداد افراد در داخل اتاق هستند - تخمینی که با تعداد واقعی مطابقت دارد. قابل توجه است که محققان هیچ اندازه گیری یا کالیبراسیون قبلی در منطقه مورد نظر انجام نمی دهند؛ رویکرد آنها فقط یک مرحله کالیبراسیون بسیار کوتاه دارد که نیازی به انجام در همان منطقه نیست.


شمارش از طریق دیواره کلاغ با WiFi. اعتبار: ساندیپ دپاتلا و یاسامین مستوفی ، UCSB
این پیشرفت بر اساس کارهای قبلی در آزمایشگاه مستوفی انجام شده است ، که از سال 2009 چندین نشریه در فرکانس رادیویی مانند WiFi با پیشگویی های مختلف با سیگنال های فرکانس رادیویی مانند WiFi را آغاز کرده است. به عنوان مثال ، مقاله 2015 آنها تعداد جمعیت را بدون تکیه بر افراد برای حمل وسیله ای نشان داده است. ، اما با فرستنده و گیرنده در همان منطقه مانند مردم.

مستوفی گفت: "با این وجود ، امکان شمارش زیاد جمعیت از طریق دیواری به دلیل سطح ضعف زیاد توسط دیوارها به طور قابل توجهی چالش برانگیز است." موفقیت آزمایشگاه وی در این تلاش به دلیل روش پیشنهادی جدیدی است که آنها توسعه داده اند.

نکته مهم این فناوری این است که حضور و حرکت انسان می تواند باعث افت قابل توجهی شود - تصور می شود در این پروژه به عنوان "حوادث" در قدرت سیگنال دریافت شده است .



مستوفی گفت: "دنباله رویداد را که مربوط به وقوع افت چشمگیر سیگنال است ، در نظر بگیرید." "یک زمان بین رویداد ، آن زمان بین دو رویداد متوالی است." رویکرد محققان برای امکان شمارش جمعیت از طریق دیوار ، مبتنی بر توصیف ریاضی محتوای اطلاعات زمان وقایع بین سیگنال دریافتی و ارتباط آن با تعداد کل سرنشینان است.

سعید ساندیپ دپاتلا ، دانشجوی دکتری سرب ، گفت: "ما مشاهده کرده ایم که در حالی که می توان شدت سیگنال را به شدت از طریق دیوارها ضعیف کرد ، اما زمانهای رویدادهای مربوط به وقایع افت سیگنالهای قابل توجه نسبت به ضعفهای دیواری قوی تر است." دانش آموز در این پروژه بنابراین ، رویکرد محققان مبتنی بر بهره برداری از این زمانهای بین رویدادی است.

به طور خاص ، محققان با مدل سازی توالی رویداد مربوط به افت سیگنالهای مهم به عنوان یک فرآیند از نوع تجدید ، از ابزار ریاضیات از ادبیات فرآیند تجدید استفاده کرده اند ، یک زمینه نظری که کاربردهایی در زمینه هایی مانند قابلیت اطمینان و تحلیل ریسک پیدا کرده است. محققان پس از اشتقاق طولانی توانستند از نظر ریاضی آماری از زمان وقایع بین رویدادها را الگوبرداری کنند و صریحاً آنها را با تعداد کل سرنشینان منطقه ارتباط دهند.

آزمایشگاه مستوفی فن آوری جدید خود را بطور گسترده و در مکانهای مختلف با خصوصیات دیواره های مختلف و تعداد افراد مختلف مختلف آزمایش کرده است. تا 20 سال آنها. از جمله تعداد دقیق 20 نفر است. پیوند WiFi. همچنین قابل توجه است که راه اندازی آنها فقط از فرستنده های WiFi خارج از قفسه تشکیل شده است.

 http://socialnetworkadsinfo.com/story5719319/پمپ-وکیوم-آبی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من
» Exosuit نرم چند مشترک و شخصی زمینه جدید را می شکند
» مسیر دوچرخه ساخته شده از پلاستیک بازیافت شده در هلند باز می شود
» دستگاه تشخیص سرطان TINY در آزمایش اوگاندا مؤثر است
» تخصیص بهینه منابع برای سیستم های ارتباطی پهپاد در مدیریت حوادث
» سیستم یادگیری ماشینی یکباره با گفتار و شناخت شیء مقابله می کند
» دانشمندان از شبکه های عصبی مصنوعی برای پیش بینی مواد با ثبات جدید استفاده می کنند
» با نگهبانان جدید اقیانوس آشنا شوید - چتر دریایی ربات
» قطار هیبریدی برقی بامبایر برای حفظ جاه طلبی های سبز آلمان
» محققان فیس بوک برای آموزش عوامل گفتگوی شخصی ، یک مجموعه داده ایجاد می کنند
» تحقيقات Tenable ، آسيب پذيري Peekaboo را كه بر نظارت تصويري تاثير مي گذارد ، افشا كرده است
» سوخت نشت NSA در مورد هک شدن برای استخراج رمزنگاری افزایش یافته است: گزارش
» هواپیمای بدون سرنشین پرواز "می آموزد" مانند یک پرنده بالا رود
» «پوست روباتیک» اشیاء روزمره را به روبات تبدیل می کند
» ایجاد "مجسمه های حرکتی" چاپی 3 بعدی از فیلمهای دو بعدی
» تشخیص سریع شیء در فیلم ها با استفاده از بسته بندی های مورد علاقه منطقه
» AMD بازی Ryzen خود را با تراشه های 45W بالاتر می برد
» چه چیزی باعث می شود یک بازی ویدیویی آموزشی به خوبی کار کند؟
» شیمیدانها رویکرد پایدار نسبت به جذب دی اکسید کربن از هوا نشان می دهند
» شمارش جمعیت از طریق دیوارها ، با WiFi
» آوردن هوش دستگاه به تئاتر بداهه



.:: Design By :